Spar tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver med Adminkit. Dette er en verktøykasse for bedrifter med 1-100 ansatte. Ingen oppgaver skal ta mer enn 5 minutter!
I dette intervjuet har vi tatt en prat med 5 fiktive ledere. De representerer et bredt spekteret av utfordringer og behov som vi erfarer at en typisk Adminkit-bruker opplever. Her får du møte:
Nå kan du laste ned Personalhåndbok som du enkelt kan tilpasse din bedrift. Perfekt å ha på området for felles dokumenter i Adminkit.
Spar tid, få kontroll!
Ta dine tre første steg mot suksess
Vi skal hjelpe deg med å løse konkrete behov når du trenger det.
Administrative og personalmessige oppgaver er tidskrevende, men moderne teknologi kan gjøre det meste enklere. Du kan spare mye tid dersom du velger å bruke verktøykassen fra Adminkit.
Endelig – nå bygger vi verktøyene vi selv alltid har savnet for små og mellomstore bedrifter.
Det skal være enkelt og gratis å komme i gang. Svært brukervennlig og verktøyene skal kunne brukes av bedriftsledere uten egne ressurser på HR og administrasjon.
Vi forstår viktigheten av sikkerhet og personvern, og arbeider aktivt og kontinuerlig med dette fra konseptstadiet, under hele utviklingsprosessen og i samarbeid med eksterne sikkerhetsselskap.
Her kan du lese mer om hvordan vi arbeider med sikkerhet i Adminkit
Markedsundersøkelse med 200 norske bedriftsledere i SMB – Opinion 2020